Khamis, 9 Disember 2010

Seksa Emosi Kenikmatan Sementara = SEKS (vol. 1)

Aku tak pasti sama ada statistik ni betul ke tak iaitu 90% daripada punca / faktor perceraian di Malaysia ni disebabkan SEKS? Pergh! Kalau statistik ini benarlah maknanya rakyat Malaysia kena akur bahawa SEKS adalah wadah penting dan menjadi komponen utama dalam mencapai kebahagiaan rumahtangga.

Hakikatnya, walaupun perkara berkaitan SEKS ini bukanlah satu-satunya benchmark dalam mengekalkan kebahagiaan dan kerukunan berumahtangga, namun kita tidak dapat untuk mengelakkan diri daripada melakukan SEKS dalam kehidupan. Dalam ertikata di sisi yang lain, No life without SEX! Dan boleh juga kita memaknakan ertikata tersebut sebagai, No SEX without life (adakah 2 makhluk yang tidak bernyawa boleh melakukan hungan SEKS? Cikgu Sains tolong jawab.)

So, bermula daripada kupasan vol. 1 ini, aku akan mengupas SEKS secara ilmiah, informatif dan kalaupun ada unsur-unsur lucas yang melampau, itu adalah faktor minda bawah sedar aku dan aku mohon ampun terlebih dahulu kalau-kalau blog aku ini engkorang kategorikan sebagai blog 18 SX. Walla!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan